samlade komentarer av folk runt omkring sverige


"Tove är den sötaste tjejen jag någonsin sett, jag kunde faktiskt köpa hennes version av Life on Mars trots att jag när det gäller David Bowie är den hårdaste av domare."

En av de starkaste uppvisningarna i star quality i ”Idols” historia.

Efter tio mer eller mindre proffsigt utförda "Idol"-framträdanden av standardmodell kom någon som liksom öppnade våra hjärtan och klev in.

"Jag kan omöjligt se det negativa … i att hänge sig till den masshysteri som kommer att utbryta kring Idol-Tove."

"tänk om jag hade varit lika cool när jag var 16"

"den överlägset vackraste, härligaste, mest begåvade som tagit ton i min teveruta sedan... åh, tvinga mig inte att försöka komma på någon som varit i närheten av henne. Jag är så imponerad så jag vet inte vad jag ska göra av mig själv."

"Tove är magisk"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0