Erik Grönwall


Något som inte handlar om Tove men som jag ändå tror vissa kan vara intresserade av (räkna inte med mig bland de). Erik Grönwall har släppt sin första singel (?), och då menar jag inte Higher. Den heter Crash and Burn ska se om jag hittar den på youtube vänta lite...

Erik Grönwall – Crash And Burn (hoppas länken funkar ni måste ha spotify för att det ska fungera)

okej hittade den inte på youtube. Såj ga kopierar den från Spotify där jag hittade den. Aja vad gör det här inlägget i en Tove blogg? Well, först och främst så finns det ett samband och sen så tänkte jag om Eriks första skiva släpps nu så kan vi väll dra lättnadens suck. För det är ju inte meningen att trean ska släppa en skiva eller singel innan ettan. Tove är påväg hon med. SMILE EVERYBODY


Kommentarer
Postat av: Jimmy

Orka bry sig om Erik Grönwall. Det är Tove vi vill höra.

2010-04-19 @ 21:10:13
Postat av: yrla

gud jag tål inte erik. alltså, när han var med idol så väntade man bara på att hans huvud skulle explodera för han skrek så dant och halsen blev allderles röd :( stackarn

2010-04-19 @ 21:28:45
URL: http://iirla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0