Rubrik

 
And now many things makes sense. Jag har alltid undrat vart vissa bilder som jag hittat bland mina foton kommer ifrån (på Tove alltså). Nu vet jag. Jag är väldigt seg för att vara en blogg som ska uppdatera er om Tove. Det blir nästan tvärtom att det är jag som blir uppdaterad. I alla fall, det kändes som att se en helt annan sida av henne. En vi "fans" inte känner till. Aja många av er visste ju redan att hon hade en bilddagboks account, but I found out today. Oh i can't be bothered writing anymore. I'll post up more stuffs tomorrow.


Kommentarer
Postat av: ....

kan du hålla det för dig själv ist, hnnes bilddagbok acount alltså:)

2010-04-25 @ 00:32:19
Postat av: E

Har hon 2 st bdb acount? jag vet ett men där känner jag inte igen denna bild ifrån..

2010-04-25 @ 12:20:47
Postat av: Adde

vad heter Toves bilddagbok?

2010-04-25 @ 13:09:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0