Sen uppdatering.


Tjenamors. För det första, ja jag är medveten om att jag inte bloggat idag och nej det blir inga fler inlägg. För det andra så har "tove" inte uppdaterat "sin" facebook sida efter det senaste jag skrev. Vi väntar på att "tove" ska lägga upp "sin" cover. Spännande... -.-

För det tredje måste jag säga att det är väldigt segt nu. Väldigt lite att skriva om. Men jag ska försöka hitta sidor där det står om Tove. För jag är säker på att det finns en hel del där ute som vi Tove bloggar missar eftersom det kräver tid. I alla fall jag ahr det lite svårt med just tiden just nu. Men jag ska försöka.


Kommentarer
Postat av: demhat

Heej:)

Vet du att Tove har en bdb?

Själv är jag vän med henne där=)

2010-04-24 @ 16:38:50
URL: http://toveever.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0