Tjenis

Har ni någon som inspirerar er, allt från hur personen beter sig till hur den klär sig. Jag tror de flesta har någon sådan/har haft. Det måste inte vara någon känd människa utan kan lika gärna vara din syster eller bror. Någon som du i smyg kan kolla lite extra på bara för att du inspireras utav den.

Jag tror Tove kan vara den personen för väldigt många. Det är så många tonnåringar som smälter in och nästan glöms bort även fast de alla har unika personligheter. Tove sticker ut något underligt mycket och det handlar om vad hon vågar göra med sig själv. Ja, självklart är hon unik. Men det är vi alla. Men hon har något litet extra.
















På den här sista bilden förklarar hon: "Jag försökte forma om min näsa"




Kommentarer
Postat av: Adde

klockrent skrivet;)

2010-04-28 @ 21:25:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0