Det gör inget om folk glömmer Tove


Många brukar ju bli (nästan) besatta av idolerna under just idol tiden. Sedan efteråt är de inte lika intressante längre. Det här är första året jag faktiskt fastnat för en idol och blivit nyfiken på den. Samtidigt som jag vill att folk inte ska tappa intresset eller tålamodet så tänker jag: Men det gör inte om folk glömmer Tove. För när Tove väl kommer tillbaka är jag säker på att vi kommer bli lika chockade som man blev under idol. Och de som slutat bry sig kommer att bry sig igen. Är nästan säker på det. Så det gör ingenting! Lägg undan Tove från tankarna ett tag och låt er själva bli chockade när det väl smäller. Om ni vill förstås. Ännu bättre om ni faktiskt tycker det är roligt att hålla er uppdaterade om Tove. För tovestyrkebloggen.wordpress.com är läskigt bra på just den punkten. Själv är jag ingen bra blogg för just sådant. Tycker mer om att hålla på med bilder och diskutera saker de flesta redan vet om Tove... och det tänker jag fortsätta med.
Take care


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0