Idol 2009

Jag tycker idol 2009 har varit det bästa idol året hitils. Varför vet jag inte riktigt. Jag kan ju inte riktigt påstå att jag tittat väldigt noga tidigare år. Men det här året satt jag verkligen fast spikad i soffan varje fredag kväll. Det är faktiskt inte bara för Tove som detta år var bra. Jag tycker stämningen och blandningen av olika människor med olika stilar var bra. Sen var det väldigt mycket rock snubbar och det tycker vi om!

Sen fanns ju Rabih med RnB och Eddie med Pop. Reza med Soul och Karlonia med sitt Wailande. Tove med allt möjligt och Erika balader. En jädrans blandning som blev bra. Det kunde ju ha slutat dåligt. Men det gjorde det inte och det är jag glad för. Jag undrar om jag skulle tycka desamma om de tidigare åren om jag verkligen tittat ordentligt varje fredag? Nja... Kan inte tänka mig det. Om ni har lust att svara så...

Vilket idol år har varit erat favorit år?


Tove håller nog med mig :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0