Intervju med Tove


Jens:
Är du singel?
Tove Styrke: Japp.

Sputnik: Hej Tove! Skulle du lika gärna kunna tänka dig att bli skådespelare istället för musiker i framtidenTove Styrke: Inte "i stället för", men också kanske. :)

Carro: I alla veckor har man hört varje fredag "Idol 2009 börjar... NUUUUU" Men min fråga är, hur är Jihde in   real life egentligen ^^?
Tove Styrke: Väldigt trygg, trevlig och stabil. En go kille. :)

Lasse: Känner du att media har framställt dig som den person du är?
Tove Styrke: Haha, nej definitivt inte. Oavsett vad man säger, så väljer dom alltid en egen vinkling.
Jöns: Vad gillar du att göra på fritiden?
Tove Styrke: Ta det lugnt och umgås med dom jag tycker om. :)

Challe: Får jag bjuda ut dig på middag?
Tove Styrke: Tack men nej tack! :)

Edvin: Vad gör man i umeå på kvällarna? :)
Tove Styrke: Ja, vad gör man?

Patrik: Vad händer nu då efter Idol?
Tove Styrke: Hemlis!

Rasmus: Hej Tove! Jag tycker att du är jätte söt :) Är du nervös när du går upp på scen eller tycker du bara att de är roligt ?:)
Tove Styrke: Det är klart man är nervös innan, men när man väl står där är det bara roligt!

Erik: Vilken musik gillar du mest?
Tove Styrke: Blues och Rock... tror jag nog.
Daze: Vem vinner på fredag? Erik eller Calle?
Tove Styrke: Det är omöjligt att säga... båda är helt fantastiska!

HIG: Vilket djur skulle du vara om du fick välja? Grrrr!
Tove Styrke: En tiger!

Carro: VÄRLDENS bästa låt enligt dig :)?
Tove Styrke: En av dom är personal jesus - depeche mode :)

Jones: Har du någon fortsatt kontakt med andra deltagare från idol? Eller någon från juryn kanske?
Tove Styrke: Jo det har jag. Jag bor ju fortfarande med Erik och Calle, så det är ju klart :)

Patrik: Vad har du för tips till mig om jag skulle söka in till Idol?
Tove Styrke: Var dig själv från dag ett. :)
Pulf: Har du lagt ner skolan?
Tove Styrke: Njaej, inte än.

Citrus: Hej, 'kommer att sakna dej i finalen på fredag. Har du fått något skivkontrakt5 ännu?
Tove Styrke: Hejhej! Hemligt hemligt.

Johan: Du är så bra, kommer att sakna Dig. Hoppas det kommer mer av Dig??
Tove Styrke: Tack, vad glad jag blir. :) Det hoppas jag med.

Daniel: Hur känns det att helt plötsligt vara igenkänd och se sig själv i media överallt? Från att vara en "vanlig" anonym tjej till all denna uppståndelse? Jobbigt ibland förstår jag?
Tove Styrke: Det är en stor omställning, men den har skett smidigt ändå. :) Just pressen kan vara jobbig ibland, men utan media skulle jag inte komma någon vart alls.

Vote: Nu är du en av Sveriges popläraste Idoler, men har du en egen Idol? Vem?
Tove Styrke: Jag är dålig på just det där med idoler och förebilder. Det finns många som har gjort musik som jag tycker mycket om, men väldigt få personer som jag ser upp till och vill vara som. Skulle jag välja en så blir det min mamma. :)

Jonny: Hej! När började du sjunga?
Tove Styrke: När jag märkte hur dålig jag var på alla andra konstformer som jag ville uttrycka mig i, haha. Ungefär. ;)

Tove Styrke: Tack för alla fina frågor! Det är jätteroligt att ni är så intresserade. :) Tack för en trevlig chattstund. Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0