Om du vill sjunga. SJUNG!


Har någon av er läsare drömmar om att bli sångare/sångerska? Men ni vet att ni har en fruktansvärd röst? Då tycker jag inte ni ska oroa er. För Tove själv har sagt att hon inte kunde sjunga från början. Hon säger att hon hade en hemsk röst(även fast jag har svårt att tänka mig det). Men hennes Sångpedagog hjälpte henne att hinna hennes sångröst. Du kanske tror att du hittat din sångröst och att den inte låter bra. Men det kanske inte alls är din sångröst. Din sångröst kanske låter bra utan att du vet om det. Så jag tycker för att de som vill sjunga, och har det som en dröm till framtiden. Ta sånglektioner eller testa hemma. Du kan säkert hitta gratis sång lektioner på Youtube eller andra hemsidor. Ge inte upp. Du kanske har missat något inom dig som proffesionella personer kommer att se.


Kommentarer
Postat av: Linnea

Tack för tipsen :D

SV: Låter snyggt ;) Men skulle nog aldrig våga ha på mig det XD Men ett par vita höga vill jag ha :D

Kram!

2010-02-22 @ 07:33:58
URL: http://chinniee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0