Thank you


Jag bugar och bockar till toveever.blogg.se som länkade till min blogg och tovefan.blogg.se som försökte att länka den. Det känns lite läskigt att helt plötsligt ha ganska många läsare. Hoppas ni inte flyr nu! Nu undrar jag om det finns någonting speciellt ni vill att jag ska skriva om? Tänker fortsätta skriva som jag brukar med lite videoklipp och egna tankar. Men finns det någonting extra NI vill läsa om? Eller någonting ni inte tycker om väldigt mycket så kan jag minska med det. Ni kommer säkert inte svara på det här och jag förstår er, brukar själv inte svara på när andra bloggare skriver sånt här  (hmm). Men det skulle uppskattas.
Föresten finns det två till Tove bloggar. Men det visste ni säkert redan. Tovestyrkes.blogg.se och Tovestyrkebloggen.wordpress.com. Det är de jag känner till, finns säkert fler. De flesta Tove bloggarna gjordes under Idol tiden. Aja.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0