Tove är mystisk



Tove har ju tydligen en blogg som hon satt lösenord på. Man kan ju fundera lite på varför hon gjorde det. Man kunde läsa på flera bloggar att de inte ville ge ut blogg adressen för att det skulle bli för många som besökte hennes blogg och så vidare. Men undrar om det verkligen var därför hon satte skydd på sin blogg. Hon kanske helt enkelt ville ha sin blogg ifred som den var innan. Fast när man läste inlägg hon skrivit verkade hon inte haft någonting emot nya läsare.

Hon kanske helt enkelt inte fick ha sin blogg öppen för att någon skulle lista ut det hemliga projektet hon håller på med denna termin. Vad än anledningen var tycker jag det är synd. Det skulle vara roligt att kunna följa Tove dagligen och veta vad hon hade förs sig om dagarna. Vad hon hade på G osv.

 Aja, det är väll helt enkelt bäst att låta de ha sitt privat liv. För trots allt skulle inte jag vela att folk gick runt och visste vad jag gjorde hela tiden. Fast det har man ju fri hand att skriva om. Okej jag märkte att det här inlägget inte blev väldigt bra. Men jag antar att jag publicerar det ändå. Hoppas ni inte somnar och jag ska bättra mig.

Take Care


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0