Tove i Usa?



Hur skulle det vara om lilla Tove fick föra sig att fara till USA och göra sig igenkänd där? Skulle det vara en bra grej för Tove att göra. För trots allt passar hennes framträdande Mack the knife in i Hollywood... år 1970. Det oroar mig att  hon skulle springa vilse bland alla stor artister i Hollywood. För sångerskor som Tove är extremt ovanliga just nu. Det går inte att hitta på en mat affär i närheten. Man måste leta. Bagge vände på Sveriges alla stenar för att hitta Tove och jag är så glad att hon fortfarande är Tove. Men det kan ju gå bra för henne i hollywood. Hennes karisma kan få både tjejer och killar att smälta. Men det gäller att hitta den rätta nyckeln till deras hjärtan. Hon skulle kunna förändra hela hollywood med sin personlighet, för det är just Tove som är nyckeln. Om hon bara ville. Med stark vilja ska det inte gå fel. Och om det nu skulle bli ett misstag lär man sig utav det. Men personligen skulle jag vilja ha kvar Tove i Sverige. Så länge hon befinner sig i Sverige kommer känslan av att jag kan knacka på granndörren och hon sitter på en stol och le finnas kvar. Det känns som om hon är väldigt nära. Det känns tryggt. Att ha lite koll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0