Tove Östman Styrke i Frida

Ni kanske visste att Tove var med i Frida tidningen för ett tag sedan. Det var en liten intervju med henne Erika
Erik och Eddie. Jag tänkte lägga ut intervjun men bara med Toves svar. Temat var i alla fall kärlek.
 

Vad är det mest romantiska du har gjort för någon annan?
Tove: När jag köper kläder till min kille ser han det som en diss. Men en gång så lagade jag och min pojkvän mat på alla hjärtans dag, dukade jättefint och satt på några kuddar på mitt golv. 

Hur är du som partner?
Tove: Snäll och kärleksfull. Jag kan nog ha ganska krävande humörsvägningar också, det måste min kille kunna ta.

Vad är det mest romantiska du har varit med om?
Tove: Jag fick en blandskiva där vi hade olika minnen till varje låt.

Vad är det viktigaste egenskaperna hos en partner?
Tove: Tillit och att känslorna är ömsesidiga.

Har du varit med om otrohet?
Tove: Ja, men det är personligt.

När hånglade du för första gången?
Tove: I sjuan, hemma hos min dåvarande pojkvän.

Faller du för någon speciell typ?
Tove: Jag har faktiskt ett mönster. Alla killar jag har varit tillsammans med har varit långa, smala, brunhåriga och lite tysta av sig.

När hade du din första pojkvän?
Tove: När jag gick i ettan var jag ihop med en kille som heter Oliver. Jag kommer ihåg att jag föll för hans coola frisyr.

Vad är det bästa att göra på första dejten?
Tove: Fika eller äta middag, så att man kan prata. Att gå på bio leder ingenstans, det är bara bra om man är feg.

Hur visar ni att ni är intresserade av någon?
Tove: Jag ser till att få tid med den personen så att man ser om det klickar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0