Varför är Tove så speciell?

Det här är en väldigt vanlig fråga som ställs. Men man kan ha olika svar och åsikter om detta. Tove själv har ju påstått att hon är helt vanlig. Om man tänker efter så är hon så jädrans vanlig man kan bli. En tonnårstjej som kan sjunga det är inte väldigt ovanligt. Men en tonnårstjej med jädrans kool stil och med utseende till motsatsen av sin klädstil börjar man undra? Vad är det som är normalt med denna tjej egentligen?

Jag tror det är mer att hon är sig själv så pass mycket att hon sticker ut. Nu menar jag inte att tillexempel Erika inte var sig själv. Men den hon var inombords drogs inte tittarna till. Hon var inte lika intressant även fast hon hade bra  röst. Det leder nog fram till "det" tjatet igen. Tove har helt enkelt "det". Det där speciella som inte riktigt går att röra vid. Som man sträcker ut händerna åt men inte når. Någonting som inte går att bygga fram. Utan något som måste funnits där.

Vad det än är kan jag påstå att Tove fått många att häpnas varje fredags kväll, och jag kan slå vad om att jag inte är ensam om att sakna att varje fredagskväll sitta insvept i en filt och se på framträdande efter framträdande. Att en tjej kan förändra så många människors liv är ofattbart. För det har hon verkligen gjort, Tove Östman Styrke, det har hon verkligen

Take Care.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0