Där sänktes mina besökare :(


Men det är mitt eget fel. Aja, jag är glad att ni som tittar in gör det. Ska uppdatera många gånger idag! Har en del och säga. Det första jag tänkte ta upp är något ni säkert redan sett på många olika bloggar. Jag förstår det inte riktigt. Men jag antar att Tove fått ett skivkontrakt. Men hade vi inte redan funderat ut det? Är det det som är hennes hemliga projekt som hon håller på med? Det var ju det Tovestyrkebloggen hade tagit upp tidigare. Eller han visste ju inte säkert. Men det känns inte riktigt lika chokerande eftersom hon lovade att hon skulle komma tillbaka. Det känns som om jag redan visste det (men det gjorde jag ju inte). Men ni ska jag inte förstöra glädjen för er. För nu behöver vi inte tänka "men tänk om hon bryter sitt löfte". Nu kan vi andas ut och vänta på den väldigt eftertraktade skivan. I can't wait! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0