Det här är inte fakta!


Men jag tror att en "Tove Facebook" har blivit fejkad igen... Men den här gången är den ganska bra gjord. En bild på Tove som inte många har sett (som kommer från Toves riktiga facebook) används som profilbild och hon är med i de flesta team som Tove är med i också. Jag kan inte säga helt säkert att den är fejkad, men jag fick en sådan känsla.

Varför skulle Tove göra en till Facebook helt plötsligt? Till sina fans? Det låter inte helt rätt. Då kunde hon lika gärna ha sin blogg öppen. Hm... Om ni intresseras utav detta kan jag skriva när jag fått reda på mer.

Bilden jag lagt upp är bilden denna "nya FacebookTove" har som profilbild och som den "riktiga" Facebook Tove tidigare använt som sin profilbild.

mycket mycket spännande... (inte)


Kommentarer
Postat av: alma

Vet du om Tove har en RIKTIG facebook?

Kan du isåfall skriva vad den heter?

Det skulle vara jättekul <3

Kram

2010-03-21 @ 07:52:14
URL: http://tovestyrkes.blogg.se/
Postat av: coooool blogg

snygg blogg

2010-03-21 @ 11:10:25
URL: http://toveostmanstyrke.blogg.se/
Postat av: E

Vore trist om den var fejkad faktist.. men har sett att hon har skrivit till bla Reza och Johan Palm. Men mycket tyder på att de är hon ändå. det hoppas iaf jag :)

2010-03-21 @ 17:10:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0