Från bra till dåligt


                                     

Läste nyss en krönika skriven av Fredrik Strage, och han var hård. Speciellt mot Tove. Om ni vill läsa hela krönikan länkar jag den i slutet av detta inlägg. Men jag tänker bara klistra in det som var skrivet om Tove. Innan det vill jag bara säga att jag inte håller med om det som är skrivet.

Sedan tycker jag väll att I wish I was a punkrocker var den sämsta hon har gjort (och ändå var det inte dåligt).


"När jag trodde
att programmet omöjligen kunde bli värre klev en blondlockig konfirmand upp på scen och ylade sig igenom nollnolltalets gräsligaste låt: Sandi Thoms ”I wish I was a punkrocker (with flowers in my hair)”. ”Den känns härlig”, sa hon om låtvalet. ”Du är jättebra”, sa juryn efteråt. ”Idol”-Tove, som hon hette, fick inte ens en tillrättavisning om att punkare inte har blommor i sitt hår (såvida de inte vill ha stryk av andra punkare).

Däremot kan jag inte begripa att hundratusentals människor lyssnar på ”Idol”-Toves ”I wish I was a punkrocker (with flowers in my hair)”

Dock har alla rätt att tycka som de vill, (hmmm)

http://www.pastan.nu/bloggen/inlagg/fredriks-kronika-jag-tar-idol-for-vad-det-ar-lidande.2333

Kommentarer
Postat av: random019

hejsan!

Väldigt snygg blogg!

Tack!

/Tove

2010-03-27 @ 12:23:00
URL: http://random019.blogspot.com
Postat av: Anonym

hej, tror nog inte du är Tove, men tack ändå

2010-03-27 @ 13:27:21
URL: http://tovestyrkeostman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0