Tack för komentaren "E"


Jag kollade upp vad Facebook-Tove skrivit till Johan Palm och såg att hon bland annat komenterat snygging:

Tove Styrke
snygging på bild!
den 16 mars kl. 15:02 · Anmäl

Tove Styrke
men johan är en tiopoängare, hel klart
den 16 mars kl. 19:20 · Anmäl


Varför känns inte det här som Tove? Tills jag får något tydligare tecken än bara att hon skrivit till Reza och Johan Palm att hon är Tove Styrke från idol så kommer jag stå fast vid att; Jag inte tror att det är Tove(det blir ju lite pinsamt om det sedan visar sig vara Tove)

En komentar i Toves "account" från en användare på Facebook:



Facebook användare:
 
tveksam på att detta är tove, vilken mening fyller en 3e användare lixom? fast o andra sidan har "tove" skrivit till bla reza och johan palm ;o kanske är en super con-artist, kanske är tove ändå ? who knows, give us a sign that it's rly u

Håller med personen, vill inte skriva ut namn här på bloggen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0