Varför Tove i vissas ögon framstås som Divig


(är inte vid min egen dator för tillfället, hittade ingen annan bild)

Det är pågrund av det tidningarna skriver. De vill få allt att bli spännande och är tvungen att vrida och vända på sanningen tills det helt plötsligt är en lögn. Läste nyss en artikel som handlade om hur Tove reagerade på att åka ut. Jag vet inte om det var lögner i artikeln men hon framstogs på ett litet konstigt sett. Som om hon bara tänker på sig själv och inte andra.

Kommer du att gå på efterfest ändå, och fira Calles och Eriks finalplatser?
- Jag tror inte att jag orkar. Jag är trött och vill helst bara hem till hotellet och sova.

Jag skulle inte på något vis se det där som divigt eller någonting men en person hade komenterat:

Tove är en liten Diva med surpuppa fasoner. Bra att hon åkte ut hon behöver stå på tillväxt ett par år.

Är Tove en diva för att hon blir ledsen? varför är inte resten av idolerna divor. Jag är nästan säker (nästan) att de inte heller gick på efterfest när de åkte ut. Man förstör bara stämningen för de andra.

 Bara för att expressen faktiskt låter fokusen vara på att hon blev su

 

r/ledsen och inte ville gå på efterfesten betyder det väll inte att Tove ÄR en diva. Vi känner inte Tove. Det gör vi inte. Vi kan heller inte säga att hon är en ängel. Det skulle ju verka konstigt. Vi kan spekulera men aldrig veta säkert.

 Länk till Artikeln: http://www.expressen.se/noje/idol/1.1803382/lalia-bagges-vrede-i-natt-skandal


Kommentarer
Postat av: Anonym

hon är ingen div den som sa det vet inte var en diva är

2010-03-06 @ 15:50:28
Postat av: Alma =]

Heej!

Jättefin blogg =)

Och du skriver jättebra också !<3

älskar den nya headern du har :D

2010-03-06 @ 16:38:30
URL: http://tovestyrkes.blogg.se/
Postat av: Demhat

Heej nice blogg(:

Och en super snygg header!<3

Jag tar bilden!<3

2010-03-07 @ 11:09:39
URL: http://toveever.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0